VISIT REGION STAVANGER
Velkommen til Stavanger – hele året, faktisk.
Destinasjonskampanje
Visit Stavanger-regionen med sine 13 kommuner og 200 medlemmer ønsker besøk! Av venner, par og vennepar som liker både å ta seg ut på fjellet, bølgene, golfbanen, i fjordene - for deretter å nyte: utsikt, lyset, hverandre, god mat og deilige senger - alt med kort avstand.
Kampanjens jobb var å posisjonerer Region Stavanger som topp 3 helårsdestinasjon for Norgesreiser, samt støtte mål om å øke overnattinger fra 1,6 til 3 døgn.
Kampanjen består av film med skuespiller Per Kjerstad som forteller om kort avstand mellom kontrastfulle naturopplevelser, matglede og kultur - alt på en helg. Også artikkel på kampanjesiden Norgesferien i Stavanger-regionen, samt google ADs- og sosiale medier plan for høst- og vinteren 2020/21.
Stavanger hele året.
Nei, du trenger ikke være født i Stavanger-regionen for å kunne sette pris på opplevelser og omgivelser. Bli med Per Kjærstad og se hvorfor!
Team
Aldente står for kampanjens markeds- og kommunikasjonsstrategi og har i samarbeid med tekstforfatter Elin Bergsåker Sola og Moxey utviklet filmideen. Sweet Music har laget lyd og Aukar står for synlighet.