VISIT REGION STAVANGER

Store inntrykk og lave avtrykk på tur med Arne Hjeltnes.

Byweekendkampanjen med Arne Hjeltnes våren 2021 ble en kjempesuksess og vi ønsket å lage en oppfølger som løfter frem hele Stavanger-regionen - ikke bare Stavanger by. Aldente utviklet 3 reiseruter med store inntrykk og lave avtrykk: Jærkysten, øyriket og en fjelltur. Alle fylt med måltidsopplevelser, besøk hos lokale produsenter, deilige sovernattinger, gårdsutsalg, kultur- og matskatter.

Kampanjen skulle, i tråd med Nasjonal reiselivsstrategi, inspirere til å reise grønnere ved å løfte frem el-bil og kollektivtransport når du skal oppleve Stavanger-regionen, bidra til økt salg av norske reiselivsprodukter og lokale produkter.

Kampanjens jobb var også å posisjonerer Region Stavanger som topp 3 destinasjon for Norgesreiser - hele året, samt støtte mål om å øke overnattinger fra 1,6 til 3 døgn.

Kampanjen med Arne Hjeltnes består av 3 filmer og 3 guider.

Snurr film!

Jærkysten på 1 – 2 – 3 dager

Arne Hjeltnes har vært på tur med sykkel og tog fra Sola i nord til Egersund i sør. Hele reiseruten finner du i denne artikkelen.

Koselig fjelltur på 1 – 2 – 3 dager.

Arne Hjeltnes har vært på tur fra Sandnes til Sirdal. Hele reiseruten finner du i denne artikkelen.

Øyriket på 1 – 2 – 3 dager.

Arne Hjeltnes gir deg sine beste tips etter å ha vært på tredagers skattejakt i Stavangers eget øyrike. Hele reiseruten finner du i denne artikkelen

Team

Aldente står for ide, planlegging, koordinering og regi. De ulike filmstoryene er utviklet sammen med tekstforfatter Elin Bergsåker Sola og Arne Hjeltnes. I tett samarbeid med kunde har vi utviklet kampanjens markeds- og kommunikasjonsstrategi. Vinterfilm står for film, Marie Von Krogh foto, Sweet Music lyd og Aukar synlighet.

Forrige
Forrige

TIPI INNOVASJON | Utvikling innovasjonsmodell

Neste
Neste

VISIT REGION STAVANGER | Destinasjonskampanje - kortreist byweekend med Arne Hjeltnes