REGION STAVANGER

Kortreist storbyweekend med Arne Hjeltnes.

Det er vår 2021, korona herjer fortsatt i verden og Erna har sagt vi fortsatt må belage oss på Norgesferie.

Da var det fint å kunne løfte Stavanger opp for deg som vil ha en kortreist byweekend: Stavanger er nemlig en fantastisk by for deg som vil ha en weekend du sent glemmer; fylt med måltidsopplevelser, besøk hos lokale produsenter, deilige hotellsenger, nisjebutikker, kultur- og matskatter - alt tilgjengelig til fots eller på en av byens mange el-sykler.

Kampanjens jobb er å posisjonerer Region Stavanger som topp 3 destinasjon for Norgesreiser - hele året, samt støtte mål om å øke overnattinger fra 1,6 til 3 døgn. Og ikke minst inspirere til å oppleve Stavanger til fots eller på el-sykkel og skal ellers gjøre det enkelt for deg som vil reise grønnere ved å løfte frem kollektivtransport og mulighet for å leie el-biler.

Kampanjen med Arne Hjeltnes består av 5 filmer og en lokalguide for deg som vil ha en byweekend du sent glemmer, fylt med måltidsopplevelser, besøk hos lokalprodusenter, deilige hotellsenger, nisjebutikker, kultur- og matskatter - alt tilgjengelig til fots eller på en av byens mange el-sykler.

Snurr film:

Storbyweekend i Stavanger

Når restriksjonenes tid er forbi, skal Stavanger igjen fylles med mennesker, mat og opplevelser.

Uteliv. Shopping. Historie. Stavanger!

I denne filmen har Arne Hjeltnes besøkt Sirkus Renaa, Nuart Festival, Ostehuset, Stavanger kunstmuseum, Bellies og Lervig Local, på en av Stavanger Kommuns el-sykler!

Eat. Sleep. Repeat. Stavanger!

Arne Hjeltnes spiser seg gladelig gjennom Stavanger, særlig fordi det finnes så mange lokale råvarer å smake på.

Stavanger. Helgetur. Ferdig snakka!

I denne filmen snakker han med Gladmat og GuideCompaniet, og besøker FADED, Made with Hart, Gaffel & Karaffel, Fish & Cow og Tango.

Fjord. Flyt. Full fart Stavanger.

Arne Hjeltnes besøker nyoppussede Hotel Victoria og Salon du Nord, Renaa Xpress på Sølvberget, Sabi Enso, Private Cruise Stavanger, KOKKO kaffebar og den flytende badstuen Damp.

Team

I tett samarbeid med kunde har Aldente hatt ansvar for kampanjens markeds- og kommunikasjonsstrategi, planlegging, koordinering og regi. De ulike filmstoryene er utviklet sammen med tekstforfatter Elin Bergsåker Sola og Arne Hjeltnes. Vinterfilm står for film og foto, Sweet Music lys og Aukar synlighet.

Forrige
Forrige

VISIT REGION STAVANGER | Destinasjonskampanje - på tur med Arne Hjeltnes

Neste
Neste

IULL | Reprofilering norsk ullbrand